HALLOWEEN - Kom forbi DeliLet udklædt d. 31/10 og få en kop varm kakao - HALLOWEEN


MIX & MATCH – Er det muligt at komme forbi butikken, rent fysisk, og købeTapasbakker.

 

*Der er ikke Delikatesse i Laurbjerg mere. Forudbestil nemt på webshoppen og afhent på ønsket tidspunkt, så slipper du for ventetiden.*

*Især brød tager noget tid at bage så dette skal forudbestilles. (sandwich og bagt brød til tapas)*

 

GAVEKORT – Er det muligt at indløse gavekort fra Tanja’s DeliCafé hos DeliLet?

 

*Ja det er muligt. Du skal kontakte forretningen inden køb på webshoppen for at få en kuponkode til brug på webshoppen. Du kan ikke blot dukke på med gavekortet da det skaber problemer i forhold til den online betaling.*

 

LEVERING – Er det muligt at få leveret.

 

Ja det er muligt.

Mandag-lørdag ved køb over 3000,-

 

*Tirsdag - fredag mellem 10-13. Prisen beregnes efter km. Der er ikke et minimumskøbskrav*

 

WEBSHOP HVORDAN – Jeg er ikke sikker på hvordan man betjener en webshop, kan i hjælpe mig?

 

*Læs vejledningen herunder trin for trin så burde det være nemt at betjene webshoppen. Skulle der være spørgsmål undervejs er du meget velkommen til at kontakte DeliLet på tlf 61302393 i åbningstiden eller skrive en mail med problemstillingen via vores kontaktformular <https://www.delilet.dk/kontakt/>*

 

Guide til brug af webshop.

  1. Find det ønskede produkt.
  2. Læg det i kurv.
  3. Find evt andre produkter på webshoppen og tilføj også disse til kurven.
  4. Se indhold i kurven ved at trykke på billedet af indkøbsposen i øverste højre hjørne.
  5. I kurven kan du evt. ændre antal og slette varer i kurven inden du går videre til kassen.
  6. Godkend og gå videre til kassen når du er klar (kassen også kaldet “checkout”)
  7. Giv alle væsentlige og påkrævede oplysninger (er der en * er det et påkrævet felt og dette skal udfyldes)
    Vælg Levering eller afhentning.
    Vælg tidspunkt.
    Vælg betalingsmiddel.
  8. Bestil på den nederste grønne knap.

BESTILLING PR. TELEFON – Kan man bestille hos jer pr. telefon?

 

*Vi ser helst at bestillinger afgives på webshoppen da både kunde og forretning får en skriftlig bekræftelse og derved undgås fejl pga evt misforståelser. Skulle du alligevel ønske at bestille pr telefon så kan dette klares i åbningstiden som ses i bunden af hjemmesiden. *

 

AFHENTNING HVOR – Hvad er DeliLet’s adresse?

 

*Vores adresse er Østergade 23, Laurbjerg, 8870 Langå *

 

BETALING AFHENTNING– Hvordan betaler man for maden ved afhentning?

 

Betaling kan lade sig gøre på flere måder, du vælger det på webshoppen.

Ved afhentning kan du vælge om det skal være betaling med kort, kontant eller faktura. (der er mulighed for betaling med mobilepay eller kontant i forretningen*)*

 

BETALING LEVERING– Hvordan betaler man for maden ved levering?

 

*Ved levering er det altid betaling online på webshoppen ved levering.
Eller på faktura hvis du er oprettet som erhvervskunde.*

 

RIS & ROS – Hvordan giver jeg Ris eller Ros?

 

*Du kan skrive til DeliLet via vores kontaktformular *

Vi tager også gerne imod på facebook eller google.

 

REKLAMATION OVER MADEN

 

*Er der en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en levering skal denne gerne afgives på dagen for levering og gerne med billeddokumentation. Da vi ikke er ved telefonen uden for åbningstiden kan dette klares ved at skrive .*

 

BESTILLING PÅ HELLIGDAG –

 

*kan jeg bestille mad en helligdag eller søndag? For at vi åbner op på en helligdag skal bestillingen være over 4500 kroner. Er den mindre end det kan vi skrive dig op i tilfælde af flere forespørgsler, hvorefter vi kontakter dig hvis du ønsker det.*