đ 10% pĂ„ NYTĂ RSTAPAS - HVIS BESTILT SENEST 30/11-2024 đ
MIX & MATCH â Er det muligt at komme forbi butikken, rent fysisk, og mix & matche Tapasbakker.
Nej der er ikke Delikatesse i Laurbjerg mere. Forudbestil nemt pÄ webshoppen og afhent pÄ Þnsket tidspunkt, sÄ slipper du ogsÄ for ventetiden
Alle produkter har hver sin deadline for senest bestilling. Dette stÄr pÄ hvert enkelt produkt i shoppen.
UDBRINGNING â Er det muligt at fĂ„ leveret maden ud.
Ja det er muligt.
Se vores side med Ă BNINGSTIDER
WEBSHOP HVORDAN â Jeg er ikke sikker pĂ„ hvordan man betjener en webshop, kan i hjĂŠlpe mig?
LÊs vejledningen herunder trin for trin sÄ burde det vÊre nemt at betjene webshoppen.
Skulle der vÊre spÞrgsmÄl undervejs er du meget velkommen til at kontakte DeliLet
pÄ tlf 61302393 i Äbningstiden pÄ mail kontakt@delilet.dk (vi svarer mails mandag-torsdag)
Guide til brug af webshop.
1. Find det Ăžnskede produkt.
2. LĂŠg det i kurv.
3. Find evt andre produkter pÄ webshoppen og tilfÞj ogsÄ disse til kurven.
4. Se indhold i kurven ved at trykke pÄ billedet af indkÞbsposen i Þverste hÞjre hjÞrne.
5. I kurven kan du evt. Êndre antal og slette varer i kurven inden du gÄr videre til kassen.
6. Godkend og gĂ„ videre til kassen nĂ„r du er klar (kassen ogsĂ„ kaldet âcheckoutâ)
7. Giv alle vÊsentlige og pÄkrÊvede oplysninger (er der en * er det et pÄkrÊvet felt og dette skal udfyldes)
VĂŠlg Udbringning eller Afhentning.
VĂŠlg tidspunkt.
VĂŠlg betalingsmiddel.
8. Bestil pÄ den nederste grÞnne knap.
BESTILLING PR. TELEFON â Kan man bestille hos jer pr. telefon?
Vi ser helst at bestillinger afgives pÄ webshoppen da bÄde kunde og forretning fÄr en skriftlig bekrÊftelse og derved undgÄs fejl pga. evt. misforstÄelser.
Skulle du alligevel Þnske at bestille pr telefon sÄ kan dette klares i Äbningstiden, men kun ved specificerede menu'er.
Ănsker du selv at mix & matche en salat, sandwich eller Tapasmenu sĂ„ skal dette gĂžres via webshoppen.
AFHENTNING HVOR â Hvad er DeliLetâs adresse?
Vores adresse er Ăstergade 23, Laurbjerg, 8870 LangĂ„.
BETALING AFHENTNINGâ Hvordan betaler man for maden ved afhentning?
Betaling kan lade sig gÞre pÄ flere mÄder, du vÊlger det pÄ webshoppen.
VĂŠlg kontant betaling og betal med kontanter eller MobilePay ved afhentning
VĂŠlg Online betaling og betal med det samme ved bestilling
VĂŠlg faktura og vi sender en faktura* Dette gĂŠlder kun erhvervskunder.
BETALING UDBRINGNING â Hvordan betaler man for maden ved udbringning?
Maden kan betales online pÄ forhÄnd, betales med mobilepay ved levering eller med kontanter pÄ belÞbet ved udbringning.
VÊlg Online betaling og betal med kort eller mobilepay pÄ webshoppen.
VÊlg Kontant betaling hvis du Þnsker at afregne ved kontant pÄ belÞbet.
Eller vĂŠlg faktura hvis du er oprettet som erhvervskunde eller gerne vil vĂŠre det.
RIS & ROS â Hvordan giver jeg Ris eller Ros?
Vi bestrÊber os pÄ at levere det bedste resultat hver gang- Skulle der mod forventning opstÄ fejl kan du skrive til DeliLet pÄ mail.
Du mÄ ogsÄ meget gerne fortÊlle os det i telefonen da vi sÄ har mulighed for at fÄ flere ord pÄ.
REKLAMATION OVER MADEN
Er der en reklamation over mangler pÄ ordre eller andet angÄende en levering skal denne afgives pÄ dagen for levering og med billeddokumentation eller selve varen.
Dette klares ved at skrive en mail med billede dokumentation.
Er maden spist og er der ingen bevis, i form af billede eller selve maden, sÄ er det svÊrt at tage imod klagen. Vi vil ikke praktisere tillid i dette tilfÊlde.
BESTILLING PĂ HELLIGDAG - kan jeg bestille mad en helligdag eller sĂžndag?
For at vi Äbner op udenfor almindelige Äbningstider skal du bestille for et minimumsbelÞb, dette er beskrevet pÄ vores info side.