!! VI HOLDER FERIE 12 JULI - 27JULI ¤¤ BEGGE DAGE INKLUSIVE !!


MIX & MATCH – Er det muligt at komme forbi butikken, rent fysisk, og købe Tapasbakker.

Nej der er ikke Delikatesse i Laurbjerg mere. Forudbestil nemt på webshoppen og afhent på ønsket tidspunkt, så slipper du for ventetiden

Alle produkter har hver sin deadline for senest bestilling. Dette står på hvert enkelt produkt i shoppen

 

UDBRINGNING – Er det muligt at få leveret maden ud.

Ja det er muligt.

Se vores afhentning & udbringsningsside

 

WEBSHOP HVORDAN – Jeg er ikke sikker på hvordan man betjener en webshop, kan i hjælpe mig?

Læs vejledningen herunder trin for trin så burde det være nemt at betjene webshoppen.

Skulle der være spørgsmål undervejs er du meget velkommen til at kontakte DeliLet på tlf 61302393 i åbningstiden eller skrive en mail med problemstillingen via vores kontaktformular <https://www.delilet.dk/kontakt/>

 

Guide til brug af webshop.

1. Find det ønskede produkt.
2. Læg det i kurv.
3. Find evt andre produkter på webshoppen og tilføj også disse til kurven.
4. Se indhold i kurven ved at trykke på billedet af indkøbsposen i øverste højre hjørne.
5. I kurven kan du evt. ændre antal og slette varer i kurven inden du går videre til kassen.
6. Godkend og gå videre til kassen når du er klar (kassen også kaldet “checkout”)
7. Giv alle væsentlige og påkrævede oplysninger (er der en * er det et påkrævet felt og dette skal udfyldes)
Vælg Udbringning eller Afhentning.
Vælg tidspunkt.
Vælg betalingsmiddel.
8. Bestil på den nederste grønne knap.

 

BESTILLING PR. TELEFON – Kan man bestille hos jer pr. telefon?

Vi ser helst at bestillinger afgives på webshoppen da både kunde og forretning får en skriftlig bekræftelse og derved undgås fejl pga. evt. misforståelser. Skulle du alligevel ønske at bestille pr telefon så kan dette klares i åbningstiden som ses i bunden af hjemmesiden.

 

AFHENTNING HVOR – Hvad er DeliLet’s adresse?

Vores adresse er Østergade 23, Laurbjerg, 8870 Langå.

 

BETALING AFHENTNING– Hvordan betaler man for maden ved afhentning?

Betaling kan lade sig gøre på flere måder, du vælger det på webshoppen.

Vælg kontant betaling og betal med kontanter eller MobilePay ved afhentning

Vælg Online betaling og betal med det samme ved bestilling

Vælg faktura og vi sender en faktura* Dette gælder kun erhvervskunder.

 

BETALING UDBRINGNING – Hvordan betaler man for maden ved udbringning?

Maden skal være betalt på forhånd ved udbringning.

Vælg Online betaling og betal med kort på webshoppen.

Eller vælg faktura hvis du er oprettet som erhvervskunde.

 

RIS & ROS – Hvordan giver jeg Ris eller Ros?

Vi bestræber os på at levere det bedste resultat hver gang- Skulle der mod forventning opstå fejl kan du skrive til DeliLet via vores kontaktformular

Vi tager også gerne imod på facebook eller google.

Du må også meget gerne fortælle os det i telefonen da vi så har mulighed for at få flere ord på.

 

REKLAMATION OVER MADEN

Er der en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en levering skal denne afgives på dagen for levering og med billeddokumentation eller selve varen.

Dette klares ved at skrive en mail med billede dokumentation.

Er maden spist og er der ingen bevis, i form af billede eller selve maden, så er det svært at tage imod klagen. Vi kan ikke praktisere tillid i dette tilfælde.

 

BESTILLING PÅ HELLIGDAG - kan jeg bestille mad en helligdag eller søndag?

For at vi åbner op på en helligdag skal bestillingen være over 4000 kroner.
Er den mindre end det kan vi skrive dig op i tilfælde af flere forespørgsler, hvorefter vi kontakter dig hvis du ønsker det