ÅBNINGSTIDER SE FORSIDEN - Vi må desværre ændre i vores åbningstider indtil forsamlingsforbudet hæves - SE FORSIDEN


ÅBNINGSTIDERFOR AFHENTNING

Åbningstider for afhentning findes på forsiden (tryk på vores logo i øverste venstre hjørne)

 

Webshoppen er åben hele døgnet for bestilling. HUSK der lukkes for bestilling ca 30 min før+ produktets bestillingstid, ved bestilling på dagen.

Bestillingstiden er beskrevet på alle produkter.

F.eks skal du bestille onsdag for at få maden fredag hvis der står "bestil 2 dage før".

F.eks skal du bestille 1,5 time før lukketid hvis der står "bestil 1 time før".

 

CHAUFFØREN KØRER UD

Udbringningstider findes på forsiden (tryk på vores logo i øverste venstre hjørne)

 

Læs herunder vores retningslinier for levering

 

OM LEVERING, MODTAGELSE OG RETURNERING.

Bestil frokost til firmaet, mødeforplejning eller bestil din tapasbakke til om aftenen og opbevar den på køl indtil du tager hjem fra arbejde.

Bestil også til større selskaber, konferencer, receptioner og udflugter.

 

MODTAGELSE VED LEVERING

Levering sker altid med personlig modtagelse.
Skulle du mod forventning ikke være hjemme ved levering så tager vi varen med retur og den kan efterfølgende afhentes hos DeliLet.
Leverings-gebyret refunderes i dette tilfælde ikke.

Ved levering skal du med det samme tjekke om varen er som forventet -gerne mens chaufføren er der.

Hav din ordrebekræftelse klar så du ved hvad du skal modtage.
Vær obs på at vi ikke altid pynter ens og derfor kan der sagtens være forskelle på billeder på shoppen og den vare du modtager.

 

OPBEVARING AF KØBT MAD

-Kølevarer skal opbevares på køl (1-5 grader)
-Frostvarer skal opbevares på frost ( -18 grader)
-Madvarer må opbevares udenfor køl i 3 timer og herefter kasseres (fødevarestyrelsens anbefalinger).
Disse anvisninger skal respekteres, da det kan fremkalde sygdomstilfælde ved forkert håndtering af maden.

 

REKLAMATION

Er der en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en levering skal denne afgives på dagen for levering og med billeddokumentation eller selve varen.

Dette klares ved at skrive en mail med billede dokumentation.

Er maden spist og er der ingen bevis, i form af billede eller selve maden, så er det svært at tage imod klagen. Vi vil ikke praktisere tillid i dette tilfælde.

 

TILBAGE LEVERING AF LÅNT EMBALLAGE

Har du bestilt maden på låneemballage skal dette returneres afskyllet og fri for madrester.
Træbrætter skal vaskes rene i hånden og aftørres så de ikke bliver skæve. (TRÆ TÅLER IKKE OPVASKER)

Der kan aftales afhentning af returemballage ved køb af større selskaber i en rimelig afstand til DeliLet's adresse.

Tal med os om det ved bestilling eller inden udbringning af bestillingen.

Vi aflereverer en returseddel med antal på det lånte og denne gennemgås ved returnering, sammen med kunden.

 

Håber dette hjalp dig til at forstå vores leveringfremgang.

Har du spørgmål så tag endelig kontakt til os via vores kontakt formular

Send os en besked

 

Vi besvarer alle indkomne mails tirsdag-torsdag hver uge.

Haster det mere end det, så giv os gerne et kald!