NYE ÅBNINGSTIDER PR. 1/9-2019 (tirs & ons 8.00-15.30) (tors & fre 8.00-18.00) (Lørdag 9.00-16.00)


OM LEVERING, MODTAGELSE OG RETURNERING.

DeliLet kører ud med mad til frokost hver dag.

Bestil frokost i firmaet, mødeforplejning eller bestil din tapasbakke til
om aftenen og opbevar den på køl indtil du tager hjem fra arbejde.

Vi leverer med køl og frostrum i varebilen.

Du skal derfor sørge for et køleskab eller en fryser afhængig af varen du
køber.

 

LEVERING

DeliLet leverer

*Tirsdag-fredag kl 10.00-13.00 *
Bestil i åbningstiden dagen forinden
Vi kan komme op til en halv time inden det tidspunkt du vælger.

 

Mandag-fredag kl 10.00-17.30

Lørdag 10.00-12.30

Lørdag 16.30-17.30

 

Bestil mindst 1 uge i forvejen af hensyn til vagtplan

Køb for over 3000 kroner for at denne levering er mulig

 

Søndag 10.00-17.30

Bestil 10 dage i forvejen af hensyn til vagtplan

Køb for over 4500 kroner for at denne levering er mulig

 

MODTAGELSE VED LEVERING

Levering er altid med personlig modtagelse
Skulle du mod forventning ikke være hjemme ved levering så tager vi varen
med retur og den kan efterfølgende afhentes hos DeliLet.
Leverings-gebyret refunderes i dette tilfælde ikke. Ved levering skal du
tjekke om varen er som forventet med det samme, og gerne mens chaufføren er
der.
Vær obs på at vi ikke altid pynter ens og derfor kan der sagtens være
forskelle på billeder på shoppen og den vare du modtager.

 

REKLAMATION

Er der en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en
levering skal denne gerne afgives på dagen for levering og med
billeddokumentation eller selve varen.

Da vi ikke er ved telefonen uden for åbningstiden kan dette klares ved at
skrive en mail med billede dokumentation

Er maden spist og er der ingen "bevis" på det der reklameres over er det
svært at tage imod klagen. Vi kan ikke praktisere tillid i dette tilfælde.

 

OPBEVARING AF KØBT MAD

-Kølevarer skal opbevares på køl (1-5 grader)
-Frostvarer skal opbevares på frost ( -18 grader)
-Madvarer må opbevares udenfor køl i 3 timer og herefter kasseres
(fødevarestyrelsens anbefalinger).
Disse anvisninger *skal *respekteres, da det kan fremkalde sygdomstilfælde
ved forkert håndtering af maden.

 

 

TILBAGE LEVERING AF LÅNT EMBALLAGE

Har du bestilt maden på låneemballage skal dette afleveres tilbage
afskyllet og fri for madrester.
Træbrætter skal vaskes rene i hånden og aftørres så de ikke bliver skæve.
(TÅLER IKKE OPVASKER)
Der kan aftales afhentning af returemballage ved køb af større selskaber
+3000 og i en rimelig afstand til DeliLet's adresse. (under 20 km)

Dette skal aftales forinden kunde og køkken imellem hvis det er tilfældet.
Spørg gerne selv køkkenet

Håber dette hjalp dig til at forstå vores leveringfremgang.

Har du spørgmål så tag endelig kontakt til os på 61302393 eller
kontakt@delilet.dk