!! PRØV VORES NYE LÆKE SALATBAR ¤¤ FIND DEN UNDER SANDWICH/SALATBAR !!


BEMANDET ÅBNINGSTID

Tirsdag 10.00-16.00

Onsdag 10.00-16.00

Torsdag 10.00-16.00

Fredag 10.00-18.00

Lørdag 11.00-17.00

I dette tidsrum er telefonen og døren åben.

Der skal stadig forudbestilles i forhold til det ønskede produkt inden afhentning.

Webshoppen er åben hele døgnet for bestilling.

 

 

CHAUFFØREN KØRER UD

Mandag ved køb over 3000,-

Tirsdag 10.00-12.00

Onsdag 10.00-12.00

Torsdag 10.00-12.00

Fredag 10.00-12.00

Lørdag ved køb over 3000,-

Søndag ved køb over 4000,-

Se specificerede leveringstidspunkter for alle dage i kassen/checkout ved bestilling.

Leveringsgebyr afhænger af afstand og varekøbet dette uddybes også i kassen/checkout ved bestilling.

 

UDBRINGNING SKAL BESTILLES PÅ WEBSHOP DA MADEN SKAL BETALES MED BETALINGSKORT VED BESTILLING.

Som virksomhed kan denne oprettes til faktura betaling ved valg af dette i kasse/checkout ved bestilling.

 

Læs herunder vores retningslinier for levering

 

 

OM LEVERING, MODTAGELSE OG RETURNERING.

Bestil frokost til firmaet, mødeforplejning eller bestil din tapasbakke til om aftenen og opbevar den på køl indtil du tager hjem fra arbejde.

Bestil også til større selskaber, konferencer, receptioner og udflugter.

 

MODTAGELSE VED LEVERING

Levering sker altid med personlig modtagelse.
Skulle du mod forventning ikke være hjemme ved levering så tager vi varen med retur og den kan efterfølgende afhentes hos DeliLet.
Leverings-gebyret refunderes i dette tilfælde ikke.

Ved levering skal du med det samme tjekke om varen er som forventet -gerne mens chaufføren er der.

Hav din ordrebekræftelse klar så du ved hvad du skal modtage.
Vær obs på at vi ikke altid pynter ens og derfor kan der sagtens være forskelle på billeder på shoppen og den vare du modtager.

 

OPBEVARING AF KØBT MAD

-Kølevarer skal opbevares på køl (1-5 grader)
-Frostvarer skal opbevares på frost ( mindst -18 grader)
-Madvarer må opbevares udenfor køl i 3 timer og herefter kasseres (fødevarestyrelsens anbefalinger).
Disse anvisninger *skal *respekteres, da det kan fremkalde sygdomstilfælde ved forkert håndtering af maden.

 

REKLAMATION

Er der en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en levering skal denne afgives på dagen for levering og med billeddokumentation eller selve varen.

Dette klares ved at skrive en mail med billede dokumentation.

Er maden spist og er der ingen bevis, i form af billede eller selve maden, så er det svært at tage imod klagen. Vi kan ikke praktisere tillid i dette tilfælde.

 

TILBAGE LEVERING AF LÅNT EMBALLAGE

Har du bestilt maden på låneemballage skal dette afleveres tilbage afskyllet og fri for madrester.
Træbrætter skal vaskes rene i hånden og aftørres så de ikke bliver skæve. (TRÆ TÅLER IKKE OPVASKER)

Der kan aftales afhentning af returemballage ved køb af større selskaber i en rimelig afstand til DeliLet's adresse. Tal med os om det ved bestilling og ikke ved eller efter afhentning.

Vi aflereverer en returseddel med antal på det lånte og denne gennemgås ved tilbagelevering sammen med kunden.

 

Håber dette hjalp dig til at forstå vores leveringfremgang.

Har du spørgmål så tag endelig kontakt til os via vores kontakt formular

Send os en besked

 

Vi besvarer alle indkomne mails tirsdag-torsdag hver uge.

Haster det mere end det, så giv os gerne et kald!