🌷 NYHED 🌷 NU åbent til kl 19 hver fredag 🌷 NYHED 🌷


ÅBNINGSTIDERFOR AFHENTNING

Åbningstider for afhentning findes på forsiden (tryk på vores logo i øverste venstre hjørne)

 

Webshoppen er üben hele døgnet for bestilling. HUSK der lukkes for bestilling ca 30 min før+ produktets bestillingstid, ved bestilling pü dagen.

Bestillingstiden er beskrevet pĂĽ alle produkter.

F.eks skal du bestille onsdag for at fü maden fredag hvis der stür "bestil 2 dage før".

F.eks skal du bestille 1,5 time før lukketid hvis der stür "bestil 1 time før".

 

CHAUFFØREN KØRER UD

Udbringningstider findes pü forsiden (tryk pü vores logo i øverste venstre hjørne)

 

LĂŚs herunder vores retningslinier for levering

 

OM LEVERING, MODTAGELSE OG RETURNERING.

Bestil frokost til firmaet, mødeforplejning eller bestil din tapasbakke til om aftenen og opbevar den pü køl indtil du tager hjem fra arbejde.

Bestil ogsü til større selskaber, konferencer, receptioner og udflugter.

 

MODTAGELSE VED LEVERING

Levering sker altid med personlig modtagelse.
Skulle du mod forventning ikke vÌre hjemme ved levering sü tager vi varen med retur og den kan efterfølgende afhentes hos DeliLet.
Leverings-gebyret refunderes i dette tilfĂŚlde ikke.

Ved levering skal du med det samme tjekke om varen er som forventet -gerne mens chaufføren er der.

Hav din ordrebekrĂŚftelse klar sĂĽ du ved hvad du skal modtage.
VĂŚr obs pĂĽ at vi ikke altid pynter ens og derfor kan der sagtens vĂŚre forskelle pĂĽ billeder pĂĽ shoppen og den vare du modtager.

 

OPBEVARING AF KØBT MAD

-Kølevarer -- skal opbevares pü køl (1-5 grader)
-Frostvarer -- skal opbevares pĂĽ frost ( -18 grader)
-Udenfor køl -- Madvarer mü opbevares udenfor køl i 3 timer og herefter kasseres (fødevarestyrelsens anbefalinger).
Disse anvisninger skal respekteres, da det kan fremkalde sygdomstilfĂŚlde ved forkert hĂĽndtering af maden. Som vĂŚrt/vĂŚrtinde er det dit ansvar efter afhentning/levering.

 

REKLAMATION

Er der en reklamation over mangler pĂĽ ordre eller andet angĂĽende en levering skal denne afgives pĂĽ dagen for levering og med billeddokumentation eller selve varen.

Dette klares ved at skrive en mail med billede dokumentation.

Er maden spist og er der ingen bevis, i form af billede eller selve maden, sĂĽ er det svĂŚrt at tage imod klagen. Vi vil ikke praktisere tillid i dette tilfĂŚlde.

 

TILBAGE LEVERING AF LÅNT EMBALLAGE

Har du bestilt maden pĂĽ lĂĽneemballage skal dette returneres afskyllet og fri for madrester.
Træbrætter skal vaskes rene i hånden og aftørres så de ikke bliver skæve. (TRÆ TÅLER IKKE OPVASKER)

Der kan aftales afhentning af returemballage ved køb af større selskaber i en rimelig afstand til DeliLet's adresse. Dette kan medføre ekstra leveringsgebyr.

Tal med os om det ved bestilling eller inden udbringning af bestillingen.

Vi aflereverer en returseddel med antal pĂĽ det lĂĽnte og denne gennemgĂĽs ved returnering, sammen med kunden.

 

HĂĽber dette hjalp dig til at forstĂĽ vores leveringfremgang.

Har du spørgmül sü tag endelig kontakt til os via vores kontakt formular

Send os en besked

 

Vi besvarer alle indkomne mails tirsdag-torsdag hver uge.

Haster det mere end det, sĂĽ giv os gerne et kald!